Kipróbált receptek

2015. március 20., péntek

McDonald's/Big Mac menü torta

Hú, de régen jártam erre! Igazság szerint nem igazán volt az elmúlt időszakban olyan újdonság, amit érdemes lett volna megmutatni, vagy szokás szerint olyan későn végeztem a tortával, hogy fényképezni már nem volt idő.



Nehéz igazán jó témát találni, vagy inkább a jó téma talál meg ritkán. De most...McDonald's témában kaptam szabad kezet. Nagyon szeretem az étel témájú tortákat, mert lehet fújkálni. Kb. 1 év után ismét elővehettem a festékszórót, és 2 órányi alapos takarítás után végre működőképes állapotba is hoztam.

A torta faragás, amint látszik, nem túl bonyolult. Két egyforma méretű kerek torta egymásra rakva az alap, kissé lekerekítve, a szinteknél enyhén megfaragva.  A hússzeletek vizes kakaóportól lettek fényesek. A saláta, uborka a szintek közé betuszkolva. A szósz enyhén narancsra színezett vajkrém.

A krumpli papírja és a pohár cukormasszából készült, egy Bacardi-s üveg ill. normál pohár volt a sablon. Egy éjszaka alatt ki is száradt. Másnap reggel alkoholban feloldott piros festékkel kentem át.
A poharat alul fondanttal béleltem ki, hogy legyen súly, ami lehúzza, majd puffasztott búzával töltöttem tele, a tetejére kakaóporral átkent fondant, majd átlátszó tortazselé került, hogy jobban imitálja a jégkockákat a kóla tetején.

Nagyon hamar elkészíthető, és látványos torta. Jó szórakozást mindenkinek, aki ilyesmire vetemedik. :)

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...