Kipróbált receptek

2012. augusztus 25., szombat

Újabb torta leánybúcsúra

Nagyon vártam ezt a tortát, valamiért mégis kínszenvedés lett belőle. Eddig ez a második tortám, amit képtelen voltam éjszaka befejezni, pedig délelőtt vitték el, inkább felkeltem reggel hamarabb. Úgy éreztem, ha nem tartok szünetet, még órákig ott fogok ülni mellette anélkül, hogy érdemleges lépést tennék előre. 

A sztori röviden: kolléganőm kérte barátnője leánybúcsújára, mindenképp szeretett volna valami diszkrétet, mégis poénosat. A szokásos alsónadrágos tortákat nézegetve ugrott be, mi lenne ha inkább nadrágba öltöztetnénk, és az lebontható lenne. Végül az alatta lapuló "dolgot" is inkább viccesre, mint realisztikusra vettük, szemet, mosolygó szájat, csokornyakkendőt kapott. A nadrág alá még egy piros férfi tangabugyit is rejtettem.


Nem sorolom a legjobban sikerült tortáim közé, inkább azt mondom, teljesítettem a feladatot. Remélem az arának azért tetszeni fog. Főleg, hogy az este egyik feladata az lesz, hogy a szájával bontsa le a nadrágot. :)

8 megjegyzés:

  1. Ebben a melegben mindenki küzd a tortákkal. Valahogy ami télen egy óra, most kettő, mert többszöri nekifutásra sikerül csak. Ne aggódj, szerintem nagyon örültek neki! :)

    VálaszTörlés
  2. Orsi, az a furcsa, hogy most a burkolat meglepően jól viselkedett, valahogy bennem volt a hiba, egyszerűen nem hittem el, hogy ebből tényleg lesz valami értelmes dolog. De lehet az is a melegtől volt. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet! Végre nem a szokásos gatyából előbukkanó f.tyi. A nyár az esküvők ideje, így a leánybúcsúké is, így nem csoda, ha állandóan a pöttyös gatya-szerszám kombinációba botlik az ember tortás körökben, oldalakon járva. Üdítő újdonság, komolyan.
    És nagyon jó a "tortatálcád" is.

    (Akartam már kérdezni, hogy fotózod a tortáidat? Nagyon jók a háttérszínek.)

    VálaszTörlés
  4. Galagonya, köszi. :) Bár nem sokat lehet újítani ebben a témában, de tényleg zavaró, hogy szinte mást sem lát az ember.

    A torták fotózásához fotókartont használok, bármelyik írószerben vagy hobbiboltban találsz már, 300-400Ft körül van, a színválaszték nagy, a mintaválaszték kevésbé. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a fotókartonos információt.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is nagyon ötletes! Végre valami újdonság! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon is jóól sikerült torta lett.!Bebizonyítottad,hogy igenis lehet újításokat bevetni ebben a témában.Nekem nem sikerült annak idején a leánybúcsús tortába semmi más ötletet belevinni,mert konkrét kérés volt.!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon találékony vagy, hogy ilyen ízléses tortával megoldottad ezt a kényes témát!
    Szerintem nagyon jól sikerült!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...