Kipróbált receptek

2011. szeptember 10., szombat

Verdák torta újratöltve

Még hónap közepe sincs, és már a harmadik Verdák témájú tortát készítettem. Hátravan még Matuka jövő héten, és még nincs vége a hónapnak. :) Igyekszem azért mindig valami újat csinálni, nem szeretem az ismétléseket.


Ezt a tortát először be sem akartam vállalni, mert ez volt az ötödik zsinórban a héten, aztán kiderült, hogy a cukrászda ahonnan rendelni szoktak, az esküvő szezon végével bezár. Úgy döntöttem, csinálok egy egyszerűsített verziót, az még belefér az időmbe/türelmembe. Hát ez lett belőle, jól megbonyolítottam. Nem tudom, mennyivel egyszerűbb mint egy faragott Villám, de szinte ugyanannyi időm ráment. 

Megegyeztünk, hogy figurát nem csinálok rá, azt majd a megrendelő rak rá, én a fiam járgányával fotóztam. Belül sima piskóta volt a szokásos házicsokikrémmel. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes! El is hiszem, hogy annyi idő volt, mint a faragott, de fő a változatosság! Különösen a "Marcell" felirat tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Katuci, köszönöm! :) Igen, nekem is a felirat a kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Légyszíves , nézz be hozzám, szeretnék díjat adni neked!

    VálaszTörlés
  4. Ha lenne kisfiam, tuti ilyet kérne :)) Na majd pár év múlva. Addig is nézz be hozzám kérlek, van egy kis meglepetésem számodra! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...