Kipróbált receptek

2011. július 23., szombat

AS ROMA torta újra, és egy díj

Mivel korábban már csináltam egy AS ROMA tortát, azért nem sok újat tudok írni az elkészítéséről. Egy kedves lány kért meg, hogy egy barátja 30. születésnapjára készítsem el. Mivel látta az előző tortát, és nagyon tetszett neki, pont ugyanolyanra kérte. Én pedig elkészítettem, mivel nagyon a szívemhez nőtt ez a címer a festegetés miatt.


Az elkészítése annyiban különbözött talán, hogy jobban izgultam, nehogy elrontsam, hiszen megvolt a minta, milyennek kell lennie. Annyit változtattam rajta, hogy az alsó díszítésnél kipróbáltam az új szegélykiszúrómat. Nagyon meg vagyok vele elégedve, sokkal egyszerűbb vele a munka, és látványosabb a végeredmény.


Reménykedtem, hogy a fénykép jobb lesz, mint az előző tortánál, főleg hogy azóta vettem pár fotókartont, meg új fényképezőgépem is van, de sajnos az éjszakai lámpafény nem kedvezett a színeknek. Gyerekek mellett viszont a nappali fotózás csak alvásidőben lehetséges, arra most nem volt lehetőségem. Na, majd a következőnél. :)

Majd elfelejtettem, díjat is kaptam Diától, köszönöm neki, hogy megtisztelt vele. Sajnos a blogjában eltűnt a hozzászólásom, de majd ott is pótolom. 


A díjat 10 olyan bloggernek kell továbbadni, akiket nemrég óta olvasok. Mivel mostanában nem sok időm van a gép előtt, ezért a díjat nem most adom tovább, hanem reményeim szerint a jövő héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...