Kipróbált receptek

2011. június 3., péntek

Újabb FC Barcelona torta

Bár még csak 18 tortán vagyok túl, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar kezdődnek az ismétlések.

Egy 9 éves kisfiúnak készült a második Barca tortám. Azért nagyon kedves számomra, mert az elvitel előtt nem sokkal tudtam meg, hogy a kisfiú a fociedzése után kapja meg, és a csapattársaival együtt fogja ünnepelni a szülinapját. Így remélem nagy lesz (volt 1,5 órája) az öröm.


Az előző tortával ellentétben ezt fehérrel burkoltam le, vastagabb fondanttal, így szerintem szebb, kontrasztosabb lett a végeredmény. Külön kérés volt a kisfiú neve, életkora, így még személyesebb lett a torta.
A töltelék belül házicsokikrém volt, sima piskótával. Kívül vaj-porcukor keverékével kentem le, hogy ne üssön át a sötét szín. 

Most gyorsabban haladtam a torta díszítésével, mert tanulva az előzőekből, először kivágtam mindent, és utána már csak gyorsan fel kellett pakolni a darabokat. 

9 megjegyzés:

  1. Szia! Hasonló tortát kért tőlem unokaöcsi:-( Teljesen amatőr vagyok:-( Azt a mustársárgát hogy keverted ki? A Labdán a fekete csíkok hogy készültek?
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Már elég régen csináltam, de ha jól emlékszem sárga+barnát kevertem össze. Ha nem ok, talán egy icipici piros még hozzá.
      A csíkhoz fekete fondantot sodortam nagyon vékonyra, és azt vezettem végig kacskaringósan. Ha van még kérdésed, írj nyugodtan. Üdv, Adri

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm gyors válaszodat! Először úgy gondoltam nem lesz gond ezzel a tortával, de jól megnézve azért el lehet szöszmötölni vele:-) MAgát a piskótát téglalap alakú nagyobb sütőben sütötted le és úgy faragtad ki a formát?

      Törlés
    3. Szia, jó kérdés. :) Lehet kör alakból faragtam ki, én úgy szoktam, hogy monitorról átrajzolom a körvonalat, és az alapján bele tudod mérni mindkét formába, hogy hol kevesebb a leeső darab.

      Törlés
  2. Ja, és még 1! Nem zavar, ha a tiédhez hasonló tortát igyekszem megalkotni?
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem zavar, ha zavarna, nem lenne ez a blog. :)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen! Majd referálok hogy sikerült:-)
    Szia Kriszta!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Elkészült a mű! Nem lett olyan szép, mint a tiéd, mert 30 fokban borzasztó nehéz volt dolgozni a fondanttal. Az ünnepeltnek nagyon tetszett és ízlett és ez a lényeg:-) Köszönöm szépen a segítséget! Szia

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...