Kipróbált receptek

2011. május 1., vasárnap

Thomas, a gőzmozdony torta "classic"

Ez volt az első felkérésem egy kisfiú születésnapjára, mi más lehetett volna a torta témája. :) Vaciláltam, melyik fajtát csináljam, a faragott Thomast, vagy a részletgazdagabb emeleteset. Végül utóbbi mellett döntöttünk, málnakrémes verzióban.


Nem tudom, másnak mennyi idő egy ilyen torta, én a végén már nagyon szenvedtem. 1 héttel korábban megcsináltam Thomast, illetve a vagonok alkatrészeit. Aztán jött a tortasütés, töltés, burkolás, díszítés, azt hittem sosem lesz vége. A vagonokat összeragasztottam, a belsejüket kiöntöttem fehér csokival, hogy megtartsa az oldalát, illetve beleraktam a cukrokat. Közben Thomasnak kitört a kereke, javítottam, az oldalára aprólékosan felraktam a mintát. Aztán kész lett, beraktam a hűtőbe, és amikor csak belenéztem, hiányérzetem volt. Végül raktam még a fákra gyümölcsöket.


Kaptam visszajelzést is, a torta mindenkinek ízlett, az égbolt különösen, mivel az mákos piskótából készült. Már a Dórás tortánál is írtam, hogy nagyon jól harmonizál együtt a mák-piros gyümölcs kombináció, szóval ezután a gyümölcsös krémet biztos ezzel fogom ajánlani.

Az kis ünnepelt pedig teljesen odavolt a tortáért, különösen Thomasért, akit egy az egyben befalt. Nagy öröm ez nekem, és a legszebb bók.

Már csak a 3 éves fiamat sajnálom, aki tiszta lelki beteg lett, amikor meglátta a tortát, és könyörgött, hogy "csak egy falatot". Azt hiszem nemsokára készülni fog egy újabb Thomas...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...