Kipróbált receptek

2011. április 22., péntek

AS ROMA torta

Egy focirajongó lány anyukája kért fel erre a nemes feladatra.

Először erősen elgondolkoztam, vállaljam-e, mivel a farkast elég bonyolultnak találtam, és már nem rémlett gyermekkoromból az ecsetkezelés. Aztán "különórát" is vettem egy nagyon kedves lánytól, Noémitől, aki fantasztikus tortákat fest.


Végül a nagy napon elővettem a mintát, és ez előre kivágott, a szabad levegőn kissé megszárított üres farkast, és belevágtam első szabadkézi festésembe. Apró részletekben haladtam, közben folyamatosan néztem, nehogy elcsússzon az egész. Kb. 1 óra múlva feltekintettem, és megláttam a végeredményt. :) Meg voltam vele elégedve, főleg hogy először festettem komolyabbat.

Ezek után már pillanatok alatt elkészült a torta. Kivágtam a narancs és lilás-bordós alapot, majd vékony fekete fondanttal szegélyeztem. A betűkkel sajnos türelmetlen voltam, és nem vártam meg, amíg eléggé megszáradnak, így ragadt össze vissza, nehezen tudtam a helyükre igazgatni. Végül inkább leszedtem őket, és megvártam a száradási időt. A felszínük emiatt kicsit hepehupás lett.

A torta egyébként könnyű túrós-pudingos töltelékkel készült.

Nagyon boldog voltam, amikor az elszállítás délutánján már meg is kaptam a visszajelzést: az ünnepeltnek annyira tetszett, hogy nem akarta felvágni. :) Ilyenkor érzem, hogy ezt akarom csinálni, és már alig várom a következő felkérést.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen az elismerő szavakat, igazán jól esnek! :-D
    Nagyon jól sikerült a farkasod, meg az egész torta is. Ügyes vagy, mondtam én, hogy nem kell félni! :-)
    Érdekel a festék, majd írok e-mailt később, csak még most nincs időm, éppen csak bekukkantottam megnézni mit alkottál, de megérte.
    Bár a saját blogomban fent vagy a bloglistámon, de úgy látom a követők listája még üres, úgyhogy hivatalosan is megvan az első követőd. XD
    Kellemes húsvétot!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. És azt is, hogy megvan az első követőm. :) Neked is kellemes húsvéti ünnepeket. Pusz

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a torta! Esetleg elvállalnád még egyszer? Testvérem nagy AS Roma drukker. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...